Jak sprzedawać na Amazonie?

Amazon jest w czołówce najszybciej rozwijających się platform online na świecie. Szacuje się że ponad połowa populacji woli zamawiać produkty online właśnie poprzez portal Amazon aniżeli od konkurencji lub samych producentów. Gwarancja bezpieczeństwa Amazon sprawia, że jest popularną platformą zarówno dla kupujących, jak i sprzedających i nie dziwne, że coraz więcej Polskich przedsiębiorców zadaje sobie pytanie – “Jak sprzedawać na Amazonie?”. Możesz jednocześnie być klientem i kupować każdy z dostępnych produktów po przystępnych cenach i jednocześnie spróbować swoich sił w biznesie sprzedażowym, o czym dowiesz się właśnie tutaj. 

Sam Amazon zwykle jest kojarzony jako platforma handlowa typu Allegro, lecz w wersji globalnej. Jednak tak naprawdę serwis Amazon jest sklepem e-commerce, z którego użytkowanie wiąże się z przestrzeganiem obowiązujących w nim zasad sprzedaży i kupna. Amazon musi wyrazić zgodę na sprzedaż produktów, które będziemy oferować. Ponadto należy spełniać wszystkie wymagania wizerunkowe, a przede wszystkim jakościowe. To wszystko wpływa także na opinię klienta więc Amazon w pewnym sensie naprowadza nas na sukces poprzez swoje wytyczne.

Trzeba pamiętać aby dokładnie przygotować i bezproblemowo rozpocząć swoją działalność w serwisie Amazon. 

Co zyskujemy na sprzedaży w sklepie Amazon?

Amazon jako drzwi na rynek zagraniczny 

Dzięki sprzedaży na Amazon możesz oferować swoje produkty na oficjalnej stronie sklepu. Co oznacza że, jeśli sprzedajesz online na Amazon, Twoje produkty są łatwiejsze do znalezienia i kupienia na terenie całej europy.

Amazon na polskim rynku

Polacy w serwisie Amazon mają do dyspozycji ponad 200 mln ofert z opisami dokładnie przetłumaczonymi na nasz rodzimy język, dzięki czemu serwis rośnie w rankingach popularności. Firmy Polskie, które decydują się na sprzedaż za pośrednictwem Amazon są w stanie poszczycić się dosyć wysokimi przychodami dzięki możliwościom korzystania z platformy Amazon.

Otwarcie konta

Skoro już zdecydowałeś się na rozpoczęcie współpracy ze sklepem Amazon i jesteś gotów na podbój rynków zagranicznych i polskich zacznijmy od założenia konta.

Wybór konta

Do wyboru mamy plan indywidualny oraz profesjonalny. Ich zastosowanie różni się w zależności do naszych zapotrzebowań:

Indywidualny plan jest dobrym wyborem, w wypadku gdy:

  • Planujesz sprzedawać mniej niż 40 przedmiotów miesięcznie
  • Chcesz utrzymać koszty początkowe na niskim poziomie
  • Nie potrzebujesz zaawansowanych narzędzi sprzedaży ani programów dodatkowych.
  • Wciąż decydujesz się na to co chcesz sprzedawać.

Profesjonalny plan jest świetną alternatywą, jeśli:

  • Planujesz sprzedawać więcej niż 40 przedmiotów miesięcznie
  • Chcesz mieć dostęp do zaawansowanych narzędzi sprzedaży
  • Masz dobrze prosperujący biznes e-commerce
  • Chcesz ubiegać się o dodatkowe programy partnerskie, takie jak Amazon Business, Launchpad lub Handmade.

Plan indywidualny jest opcją rozliczaną od każdego sprzedanego produktu za każdą sprzedaż Amazon pobierze 0,99 EUR. Natomiast plan profesjonalny do konta sprzedawcy posiada subskrypcję 39 EUR miesięcznie, która pozwala nam na uniknięcie opłaty 0,99 EUR od każdego sprzedanego przedmiotu jest to opłacalne w momencie gdy sprzedajemy ponad 40 przedmiotów miesięcznie. W obu przypadkach poza wyżej wymienionymi opłatami są naliczane dodatkowe prowizje.

Jak wygląda prowizja w sklepie Amazon?

Wysokość opłaty zależy od kategorii produktu. Większość opłat wynosi od 8% do 15% ceny. Niektórzy sprzedawcy mogą ponosić dodatkowe opłaty (takie jak opłaty za przechowywanie długoterminowe) lub płacić za opcjonalne programy, takie jak reklama lub usługi konta premium.
Jeśli zmienisz zdanie co do rodzaju konta na które uprzednio się zdecydowałeś to w każdej chwili możesz zmienić plan subskrypcji. 


Zakładanie konta

Przed rozpoczęciem procesu zakładania konta, przygotuj następujące dane wymagane do rejestracji:

  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Pełna nazwa firmy
  • Numer VAT-UE/ NIP
  • Karta kredytowa i numer konta do transakcji płatniczych
  • Informacje o sprzedawcy i firmie (np. rodzaj działalności, numer rejestracyjny, data rejestracji w KRS lub CEIDG)

Amazon może wymagać weryfikacji informacji, które podałeś podczas rejestracji konta. W związku z czym, warto przygotować dowód tożsamości, zezwolenie na prowadzenie działalności bądź wyciągi bankowe jako dowody własności. Gdy taka weryfikacja będzie wymagana, oczywiście otrzymasz powiadomienie od serwisu. 

Polecamy korzystania z dwuetapowej weryfikacji konta przy logowaniu. Jest to zdecydowanie najlepszy sposób zabezpieczeń przed nieupoważnionym dostępem do konta sprzedawcy. Dwuetapowa weryfikacja gwarantuje bezpieczeństwo konta, działa ona na podstawie wysłaniu kodu bezpieczeństwa poprzez SMS bądź wiadomość głosową lub za pośrednictwem aplikacji uwierzytelniającej.

Po stworzeniu konta sprzedawcy Amazon otrzymasz dostęp do Centrum Sprzedawcy (ang. Seller Central). Jest to interfejs, w którym sprzedawcy zewnętrzni sprawdzają listy i ceny produktów sprzedawanych do klientów Amazon. Poprzez Centrum Sprzedawcy, będziesz w stanie wykonać wiele operacji analitycznych takich jak monitorowanie zapasów, ceny, reklam, raportów itp.

Podczas gdy operujemy w serwisie, gdzie klienci mają do wyboru miliony produktów, musimy wybrać taki towar, który ma szansę konkurować za granicą. Właśnie do tego służy Centrum Sprzedawcy, które poprzez specjalne narzędzia analityczne pozwala nam sprawdzić trend oraz zdolność sprzedaży produktu.

Ponadto w ofercie Amazon znajduje się mobilna aplikacja Amazon Seller, która pozwala na zarządzanie kontem Amazon w każdej chwili. Analiza sprzedaży, realizacja zamówień, wyszukiwanie produktów do sprzedaży, zarządzanie ofertami i zapasami to tylko niektóre z dostępnych narzędzi, które pomogą nam w odniesieniu sukcesu.

Jeśli to nie brzmi zbyt obiecująco można zawsze użyć narzędzi zewnętrznych innych firm typu Keyword Tool, Sonar, bądź googlowski Google Trends, które przedstawią nam wszystkie potrzebne informacje aby zaadaptować się do rynku Amazon.

Przy sprzedaży produktów na Amazon istotne jest, aby utrzymywać zdrowe wskaźniki docelowe wydajności (wskaźnik wad produktu, wskaźnik opóźnionych wysyłek itp.), aby nie dopuścić do tego, aby klienci mieli złe opinie na temat twoich produktów. Amazon zazwyczaj daje Ci powiadomienia i ostrzeżenia, jeśli niestety spadniesz poniżej tych progów. Jeżeli nie spełnimy stawianych przez Amazon norm to może on zawiesić konkretną ofertę, i poprosić o naprawienie wszelkich bieżących problemów. Jeśli problemy będą nadal występować, może to spowodować ogólne zawieszenie konta, co następnie wymaga przedstawienia planu działania, aby uzasadnić, dlaczego Amazon powinien przywrócić uprawnienia do sprzedaży.

Przygotowywanie produktu na wystawę

Kupujący w handlu elektronicznym, zwłaszcza w serwisie Amazon, w ciągu zaledwie kilku sekund podejmują decyzję, czy chcą zerknąć na twój produkt, czy też wrócić do wyników wyszukiwania. Jak pokonać tę początkową przeszkodę, aby klient poważnie rozważył zakup Twojego produktu? Postaw się na miejscu swojego klienta, spraw aby wybór stał się prosty.

Nazwa produktu

Jest to kluczowy element przy wystawianiu swojego produktu, to on odpowiada głównie za przyciąganie potencjalnych kupujących. W większości kategorii, Amazon pozwala na tytuł produktu o długości nawet 250 znaków. Co jednak nie znaczy, że trzeba wykorzystać cały limit. Wręcz przeciwnie, oferty z ilością znaków przekraczających 200, otrzymują mniejszy priorytet w wyszukiwarce produktów. 

Tytuł powinien dać kupującemu wystarczającą ilość informacji aby wiedział on czy chce kontynuować. Pamiętaj aby zamieścić najważniejsze informacje – postaw się w miejscu kupującego, jakie informacje chciałbyś zobaczyć, pomyśl o marce, modelu, kolorach, ilości, rozmiarach itp. 

Ponadto, zastanów się jak klient może dotrzeć do twojego produktu – co powinieneś umieścić w tytule aby klient zdecydował się kliknąć właśnie w twoją ofertę?

Korzystając z przykładu powyżej możemy wydedukować wszystkie kluczowe specyfikacje którymi mógłby się kierować klient, od szerokości ekranu, ilość portów HDMI, częstotliwość odświeżania po sam kolor produktu.

Należy pamiętać o doborze kluczowego hasła dla produktu, w tym przypadku mamy “Gaming Monitor”, który jest zawarty w pierwszej połowie tytułu co stanowi duży plus przy wyszukiwaniu.

Wielu sprzedawców popełnia błąd, dodając wszystkie wyszukiwane hasła o dużej objętości, niezależnie od tego, jak istotne są one dla ich produktów. W tym przypadku można, by się zdecydować na dodanie słów kluczowych, takich jak “monitor wysokiej jakości dla gracza”.

Pomimo iż ta fraza spełnia wszystkie wymagania i jest dosyć często wyszukiwana, nie ma jednak zbytnio znaczenia dla sprzedawanego produktu. Nie jest ona wystarczająco dokładna, aby określić specyfikacje ekranu, a sama fraza “wysokiej jakości” może być obiektywna. 

Należy także pamiętać o ruchu na stronie, obserwując dane można wykryć ile osób odwiedzają stronę produktu a następnie wychodzą bez zakupu. Takie wydarzenia nazywamy odbiciami (ang. bounces), na które Amazon zwraca uwagę. W przypadku zbyt dużych ilości odbić Amazon może czasem zdegradować ofertę w rankingu wyszukiwań. W takim wypadku należy zredagować co znajduje się w naszym tytule produktu.

Kilka wskazówek odnośnie do pisania tytułu produktu:

  • Uwzględnij markę produktu, kolor , wariant
  • Pierwsza litera każdego słowa powinna być pisana z wielkiej litery
  • Nie używaj słów typu PROMOCJA / RABAT

Zdjęcia produktów

Amazon pozwala na dodanie siedmiu zdjęć produktu, w tym jednego zdjęcia głównego. Zdjęcia powinny być wysokiej jakości, ich szerokość powinna wynosić 1000 pikseli, a wysokość 500 pikseli. Zalecane jest, aby produkt wypełniał ponad 85% zdjęcia.

Większość produktów powinna mieć tło białe dzięki czemu produkt na głównym zdjęciu, a zatem w wynikach wyszukiwania będzie bardziej widoczny.. Dla pozostałych zdjęć można śmiało użyć kadrów gdzie nasz towar jest przedstawiony pod różnymi kątami jak i w użyciu. Ponadto warto zawrzeć zdjęcie opakowania produktu. Bardzo ważne jest, by na zdjęciach był zachowany rozmiar produktu i jak najlepiej odzwierciedlały one jego realny wygląd. Nie wolno dopuścić do sytuacji w której wygląd towaru odbiega od przedstawionego na zdjęciu lub produkt jest innych rozmiarów niż oczekiwano.

Ewentualnie, można umieścić krótki film, infografiki, zbliżenia na konkretny detal naszego produktu przedstawiający możliwości oraz wygląd naszego urządzenia. Generalnie staramy się rozbudzić wyobraźnię klienta pozwalając mu obejrzeć nasz produkt pod każdym możliwym kątem. Niech klient poczuje się jakby miał go już przed sobą.

Główne cechy produktu

W prawym dolnym rogu ekspozycji produktu mamy sekcję, w której możemy umieścić główne cechy produktu w postaci punktów. Użyj go aby przekonać potencjalnego klienta, że twój produkt jest tym właściwym poprzez wyjaśnienie jego zastosowań i korzyści płynących z wyboru właśnie niego.
Ponownie pamiętaj aby przedstawić się w sytuacji klienta – wyobraź sobie na czym byłby w stanie skorzystać kupując właśnie twój produkt. Możesz przedstawić prawdziwe przykłady wykorzystując sytuacje życiowe, bądź pokazywać, w jaki sposób twój produkt jest w stanie rozwiązać dany problem.

Ilość punktów, których możemy zawrzeć w opisie jest zależna od kategorii, lecz zwykle powinno wystarczyć około 250 znaków aby zdefiniować funkcje oraz dodać wszystkie słowa kluczowe do cech produktu.

Pamiętaj także o urządzeniach mobilnych, zbyt długie ściany tekstu zawarte w cechach opisu produktu mogą stać się nieczytelne dla użytkowników smartfonów.

Kilka wskazówek:

  • Rozpocznij każdy punkt dużą literą
  • Podkreśl kilka najważniejszych funkcji, aby klient wziął je pod uwagę
  • Nie dodawaj informacji o cenach bądź firmie
  • Bądź konkretny z atrybutami swojego produktu
  • Używaj spójnego tonu

Opis produktu

Opis produktu jest właśnie tym elementem gdzie przedstawiasz, dlaczego klient powinien wybrać produkt właśnie twój aniżeli konkurenta.

Dostajesz od Amazona 2000 znaków na wykazanie się i przedstawienie potencjalnemu klientowi, czym jest twój produkt i jakie spełnia funkcje. Postaraj się o wykorzystanie maksymalnego limitu znaków, rozwijając cechy, które wymieniłeś w poprzedniej sekcji.

Używaj krótkich zdań aby ułatwić czytanie i wytłuść wszelkie kluczowe informacje aby podkreślić ich wartość. Możesz tu zamieścić wszelkie ważne szczegóły dotyczące produktu i firmy.

Nie przesadź z opisem swojego produktu, ponieważ może się okazać iż klient przez zbyt podkoloryzowany opis zostanie przypadkowo wprowadzony w błąd. Co niestety może skutkować z ewentualnym zwrotem kiedy produkt nie spełni oczekiwań.

Co można dodać w opisie produktu?

Rozwiń cechy swojego przedmiotu: jeśli nie było wystarczająco dużo miejsca w kluczowych funkcjach, aby w pełni wyjaśnić użyteczność swoich produktów skorzystaj z sekcji opisu aby rozwiń tutaj informacje na temat produktu lub korzyści z posiadania jego.

Wprowadź dodatkowe cechy i zastosowania: jeśli twój produkt posiada więcej niż pięć rekomendowanych cech, je także możesz umieścić właśnie w tej sekcji

Opisz dokładniej zastosowania: Bywa i tak, że pomimo twoich najlepszych starań, samo wymienienie cech i korzyści płynących z zakupu nie pomaga klientowi w pełni zrozumieć jak twój produkt wpłynie pozytywnie na jego życie. Uwzględnienie rzeczywistych zastosowań jest bardzo pomocne w poznaniu produktu.

Słowa kluczowe

Aby zoptymalizować swoją ofertę produktową, warto, aby sprzedawca wiedział, jakich słów kluczowych powinien używać i do jakich wyników wyszukiwania powinieneś się dostosować.

Nadużywanie słów kluczowych na liście produktów jest częstym błędem sprzedawcy Amazon. Powinieneś używać tylko tych słów kluczowych, które są istotne. Pamiętaj, że można je dodać do tytułu i cech produktu.

Aby znaleźć słowa kluczowe, musisz ponownie myśleć jak klient, który szuka Twojego produktu, a czasem nawet myśleć nieszablonowo. Nie używaj tych samych słów kluczowych, których używasz w tytule itp. ponieważ jest to strata cennego miejsca.

Poszukując odpowiednich słów kluczowych w Amazonie można zabłądzić, jedna rzecz prowadzi do drugiej i im głębiej w las, tym gorzej. Tutaj na ratunek przychodzą nam programy, które poznaliśmy wcześniej (Keyword Tool, Sonar, Google Trends, Amazon Seller).

Programy te wskażą nam na co powinniśmy zwykle zwrócić uwagę przy analizie słów kluczowych naszego produktu. Ponadto pamiętajmy o kilku szczegółach.

Rodzaje produktów

Do jakiej kategorii zalicza się nasz produkt? Torba podróżna? Klawiatura? Wyszukaj słowa kluczowe i zobacz co proponuje ci narzędzie.

Funkcje produktu

W miarę odkrywania nowych terminów poszukaj specyficznych cech które dotyczą twojego produktu, np. Lekki, łatwy w obsłudze, wygodny.

Wysyłka produktu

Sprzedawcy korzystający z Amazonu mają kilka możliwości, aby ich przedmiot dotarł do kupującego: Możesz zrobić to wszystko samemu, utrzymując własne zapasy i wysyłając produkty do klientów (merchant – fulfillment), bądź skorzystać z usług zewnętrznych firm logistycznych. Każda z metod ma swój własny zestaw korzyści – musisz tylko zdecydować, która z nich jest odpowiednia dla Twojej firmy.

Realizacja zamówień poprzez firmy zewnętrzne – Magpack Fulfillment

Fulfillment zamówienia przez stronę trzecią ma miejsce wtedy gdy firma logistyczna, w naszym wypadku Magpack, kompletuje, pakuje i wysyła zamówienia w imieniu sprzedawcy, który handluje w sklepie Amazon. Wielu sprzedawców wybrało właśnie ten sposób usług i realizacji zamówień ze względów wygody oraz wartości czasu, który można by poświęcić na inne kluczowe rzeczy.

Realizacja zamówień dokonanych w serwisie Amazon przez osoby trzecie wiąże się z zaangażowaniem przez sprzedawcę zewnętrznego dostawcy usług logistycznych w celu odebrania, zapakowania i dostarczenia zamówień sprzedaży produktów ze sklepu Amazon. 

Ta opcja jest zwykle bardziej opłacalna niż inne opcje realizacji zamówień, a także zapewnia twoim klientom pozytywnych doświadczeń z marką sprzedawcy. Ponadto Magpack może obsługiwać dostawy spoza serwisu Amazon co może być szczególnie korzystne przy rozbudowywaniu sieci klientów. 

Przede wszystkim, łatwo jest zintegrować te platformy z Twoim sklepem. Uzyskasz korzyści, takie jak proste zarządzanie zapasami oraz ulepszone możliwości tworzenia marki i dostosowywania do potrzeb klienta.

Samorealizacja zamówień

Samorealizacja zamówień jest zazwyczaj wykonywana tylko przez stosunkowo mniejszych sprzedawców, często działających w domu, lub z małego garażu bądź nawet magazynu. Kiedy samodzielny sprzedawca doświadcza znaczącego wzrostu zamówień, samorealizacja może stać się dość czasochłonna, chociaż jest to równoważone przez fakt, że pociąga to za sobą małe koszta lub nawet brak jakiejkolwiekinwestycji początkowej potrzebnej do rozpoczęcia sprzedaży.

Gdy decydujesz się na realizację każdego z zamówień, jesteś odpowiedzialny za kompletację, pakowanie i wysyłkę produktów, które sprzedajesz na Amazon Marketplace. 

Podczas gdy będziesz unikał niektórych opłat które pochodzą z usług pośredników, wciąż będziesz zobowiązany do przestrzegania wszystkich zasad sprzedawców Amazon (tj. odpowiadania na problemy z obsługą klienta w ciągu 24 godzin, dostarczania informacji o śledzeniu i wysyłania w określonym czasie). Nie jest to łatwe, ale możliwe, jeśli posiadasz już odpowiednią infrastrukturę do obsługi wszystkich powyższych kwestii.

Sprzedaż i reklamy

Rozwiązania reklamowe Amazon tworzą nowe sposoby dotarcia do klientów i zaangażowania ich w zakupy, niezależnie od tego, czy mają na celu porównywać produkty, czy są gotowi do dokonania zakupu.

Reklamy pojawiają się dokładnie w miejscach, gdzie klienci je zobaczą (jak pierwsza strona wyników wyszukiwania lub strony szczegółów produktu). Amazon oferuje trzy rozwiązania reklamowe, a wszystkie z nich są dostępne poprzez Centrum Sprzedawcy.

Produkty sponsorowane

Produkty sponsorowane są reklamami poszczególnych produktów na stronie Amazon, dzięki czemu pomagają zwiększyć ich widoczność (i jednocześnie sprzedaż). Sponsorowane reklamy produktów działają podobnie do reklam uruchamianych w sieci sklepów Google. Są to reklamy, które kierują wyszukiwarkę produktów bezpośrednio do konkretnego produktu, który sprzedajesz na Amazon.

Kupujący po kliknięciu na reklamę sponsorowanego produktu, zostaje skierowany na stronę szczegółów produktu reklamowanego. Sponsorowane reklamy produktów są zazwyczaj wyświetlane powyżej lub poniżej strony wyników wyszukiwania, jak również na stronach innych produktów.

Marki sponsorowane

Prezentują Twoją markę i portfolio produktów. Są to reklamy w wynikach wyszukiwania, które zawierają logo marki, indywidualny nagłówek i maksymalnie trzy produkty.

Użyj tej opcji, aby zwiększyć widoczność i zdecydować, jak chcesz zaprezentować swoją markę klientom. Stwórz własne nagłówki, aby podzielić się wiadomością o swojej marce. Zoptymalizuj swoją strategię przetargową dla ofert, które najlepiej spełniają Twoje cele wydajnościowe. 

Marki sponsorowane docierają do klientów, gdy szukają tego, co kupić, co pomaga zwiększyć świadomość produktu. Kiedy klienci Amazon klikają na logo Twojej marki, zostają przeniesieni do sklepu lub na unikalną stronę docelową. Po kliknięciu na produkt w reklamie, klient zostanie przeniesiony  na stronę produktu.

Sprzedaż na Amazon – podsumowanie

Amazon to Twoja szansa na dotarcie do ogromnej liczby nowych odbiorców, szansa na rozgałęzienie kanałów sprzedaży na zachodni rynek, jednocześnie umacniając pozycję w Polsce.

Amazon jest sklepem e-commerce  – nie internetowym domem aukcyjnym z jakim go zwykle kojarzymy. Posiada on swoje zasady odnośnie sprzedaży i kupna, których należy przestrzegać, lecz dzięki nim zyskujemy dużą szansę na sukces oraz dostęp do milionów klientów.

Rozpoczęcie sprzedaży na stronie jest niemalże tak łatwe, jak samo założenie konta, wystarczy tylko przygotować odpowiednie dokumenty oraz zapoznać się z potencjalnymi opłatami użytkowania ze sklepu jako sprzedawca. Rozpatrz możliwości wysyłkowe aby odpowiednio zadbać o twój kontakt z klientem, pamiętaj, że paczka jest twoją wizytówką przy handlu wysyłkowym.

Reklama to świetny pomysł na wybicie się, pomoże klientom w odnalezieniu twojego produktu, szczególnie gdy zaczynasz swoją działalność w sklepie Amazon, gdy klient ma do wyboru miliony różnych towarów trzeba mu trochę pomóc sugerując ten właściwy. Przy rozpoczęciu działalności w Amazon pamiętaj o tym, że pierwsze trzy miesiące działalności w Amazonie to ważny czas na ustalenie praktyk, które od tego momentu zwiększą Twoją wydajność. I to właśnie reklama jest świetnym sposobem aby zaistnieć w sklepie Amazon.


Pamiętaj, że po rozpoczęciu sprzedaży na Amazonie masz obowiązek upewnić się, że wyniki Twojego konta będą pozytywne; Amazon mierzy każdą interakcję klienta z Twoim produktem i oczekuje spełniania pewnych norm. Trzymaj się zasad Amazona – nawet jeśli wydaje się, że konkurencja może decydować się na inne mniej uczciwe zagrywki. Twoim celem jest posiadanie zdrowego i aktywnego konta nie tylko w chwili obecnej ale i w przyszłości.


W skrócie, przy sprzedaży na serwisie Amazon pamiętaj o:

  • Optymalizacji ofert produktów
  • Zawieraniu najważniejszych informacji w nazwie produktu
  • Dodawaniu zdjęcia, które pomogą klientowi wyobrazić sobie posiadanie twojego przedmiotu
  • Słowach kluczowych – są hasłami, które pomogą klientowi odnaleźć właśnie twój produkt
  • Przedstawieniu zalet swojego produktu w jak najlepszym świetle, niech potencjalny klient się dowie że twój przedmiot jest właśnie tym czego szukał.