Fulfillment - Logistyka dla eCommerce i Marketplaces

Zajmiemy się magazynowanie, pakowaniem i wysyłką Twoich zamówień na terenie całej Europy. Fulfillment od Magpacka ułatwi Ci zarządzanie działalnością eCommerce i umożliwi wejście na nowe rynki bez dodatkowych kosztów oraz zapewni niezbędne wsparcie logistyczne w konkurencyjnych cenach.

  • Współpracujemy zarówno z większymi jak i mniejszymi sklepami eCommerce na terenie całej Europy.
 
  • Zamówienia złożone do godziny 18:00 wysyłamy tego samego dnia. Dostawa w ciągu 2 dni roboczych od wysyłki.
5/5
Adam Budlewski
intrigo | amazon seller
Zakładając sklep internetowy nie brałem pod uwagę, że w pewnym momencie rozwoju będę musiał być też magazynierem i logistykiem. Przed odkryciem magpack.pl mnóstwo mojej uwagi było poświęcane na te właśnie czynności. Teraz mogę skupić się na bardziej strategicznym działaniu, a część operacyjną zostawić w rękach ekspertów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie, zaplecze logistyczne i kontakty niezbędne w tej branży. Pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy, jasny i przejrzysty cennik bez ukrytych kosztów, sprawna komunikacja i szybkie działanie. Z czystym sumieniem mogę polecić usługi fulfilmentu od Magpacka.
Otrzymaj wycenę

Fulfillment - Logistyka dla sklepów internetowych

Fulfillment dla eCommerce i marketplaces
Zajmiemy się magazynowanie, pakowaniem i wysyłką Twoich zamówień na terenie całej Europy. Magpack ułatwi Ci zarządzanie działalnością eCommerce i umożliwi wejście na nowe rynki bez dodatkowych kosztów oraz zapewni niezbędne wsparcie logistyczne w konkurencyjnych cenach.
Prowadzisz sklep internetowy? Zajmiemy się magazynowanie, pakowaniem i wysyłką Twoich zamówień na terenie całej Europy.
Otrzymaj wycenę

Jak wygląda współpraca?

Zajmiemy się całym procesem obsługi zamówień od momentu zakupu w sklepie, aż po dostawę pod drzwi klienta obejmując szereg czynności operacyjnych występujących pomiędzy związanych z magazynowaniem i pakowaniem.

1. Odbiór i przyjęcie
towaru na magazyn

Dostarczymy Twój towar na nasz magazyn z każdego miejsca na świecie, umieścimy na odpowiednich nośnikach i zabezpieczymy go.

2. Integracja sklepu z
magazynem

Od tej pory zamówienia z Twojego sklepu lub marketplace automatycznie trafiają do naszego systemu.

3. Co-packing /
wysyłka

Pakujemy i przygotowujemy wysyłki według Twoich wszelkich wytycznych. Następnie wyślemy Twoje paczki na terenie całej Europy.

Dlaczego Fulfillment to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych?

Prowadzenie własnego magazynu i samodzielna realizacja zamówień jest kosztowna i skomplikowana. Fulfillment od Magpacka jest doskonałym rozwiązaniem dla sklepów internetowych i marketplaces, bez względu na to, jak długo działają już na rynku i jak wiele zamówień dziennie otrzymują.

Dlaczego Magpack to idealne rozwiązanie dla eCommerce?

Fulfillment pomaga sklepom internetowym działać w bardziej strategiczny, a mniej operacyjny sposób.

Unikasz stytuacji, w której nie możesz się pomieścić w magazynie, lub masz dużo wolnego miejsca.

Dysponujemy magazynem o powierzchni 2500 m². Nasz magazyn jest ogrzewany, panuje w nim niska, ściśle kontrolowana wilgotność, a posadzka jest niepyląca. Dzięki temu wszystkie przechowywane towary są bezpieczne i chronione przed uszkodzeniem.

Magazyn eCommerce o wysokim standardzie

Unikasz stytuacji, w której nie możesz się pomieścić w magazynie, lub masz dużo wolnego miejsca.
Dysponujemy magazynem we Wrocławiu o powierzchni 2500 m². Nasz magazyn jest ogrzewany, panuje w nim niska, ściśle kontrolowana wilgotność, a posadzka jest niepyląca. Dzięki temu wszystkie przechowywane towary są bezpieczne i chronione przed uszkodzeniem.

Co obejmują usługi fulfillmentu?

Transport

Zajmiemy się transportem i dostawą towaru pod wskazany adres w całej Europie i pomożemy w organizacji zlecenia.

Magazynowanie

Umieścimy Twój towar na wybranych nośnikach w odpowiedniej strefie magazynowej oraz zabezpieczymy go.

Konfekcjonowanie

Etykietowanie, foliowanie, dołączanie ulotek i dokumentów i inne uzgodnione z klientem.

Wysyłka kurierska

Wyślemy Twoje paczki na terenie całej Europy. Duża ilość oferowanych kurierów i opcji wysyłki.

Obsługa zwrotów

Identyfikujemy przyczyny zwrotów oraz pomagamy w administracji procesu od odbioru do przygotowania do ponownej sprzedaży.

Nasze usługi

Wysyłka kurierska

Wyślemy Twoje paczki na terenie całej Europy. Duża ilość oferowanych kurierów i opcji wysyłki.

Konfekcjonowanie

Etykietowanie, foliowanie, dołączanie ulotek i dokumentów i inne uzgodnione z klientem.

Magazynowanie

Umieścimy Twój towar na wybranych nośnikach w odpowiedniej strefie magazynowej oraz zabezpieczymy go.

Transport

Zajmiemy się transportem i dostawą towaru pod wskazany adres w całej Europie i pomożemy w organizacji zlecenia.

Integracja systemowa

Zintegrujemy Twój sklep z naszym magazynem. Posiadamy gotowe integracje z licznymi sklepami internetowymi oraz systemami ERP naszych klientów.

Obsługa zwrotów

Identyfikujemy przyczyny zwrotów oraz pomagamy w administracji procesu od odbioru do przygotowania do ponownej sprzedaży.

Kurierzy

Dostarczymy Twoje zamówienia na terenie całej Europy z najlepszymi stawkami za wysyłkę i gwarancją szybkiej i bezpiecznej dostawy.

Integracje

Dopiero zaczynasz swoją przygodę w świecie eCommerce?

Nasi eksperci są zawsze gotowi zapewnić kompetentne konsultacje i pomóc w znalezieniu najlepszego rozwiązania w Twojej szczególnej sytuacji. 

Napisz do nas

Opinie naszych klientów

5/5
Martyna Nowakowska
allegro
Na początku z realizacją zamówień mojego sklepu radziłam sobie sama. Po kilku miesiącach postanowiłam dodać nowe produkty do oferty i to wtedy pojawił się problem. Planowanie logistyczne przy ciągle zmiennych wynikach sprzedaży z miesiąca na miesiąc już w skali kilku produktów kosztowało mnie wiele nieprzespanych nocy i poświęcało cały wolny czas. O usługach fulfillmentu od Magpacka dowiedziałam się od przyjaciela i jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Odzyskałam wolne dni i weekendy, a pozostały czas mogę przeznaczyć na ekspansję międzynarodową w czym Magpack jest również bardzo pomocny.
5/5
Paweł Wójcik
amazon / ebay
Moja współpraca z Magpackiem zaczęła się jeszcze przed oficjalnym startem sklepu. Nasza oferta była dość spora jak na nowy sklep, do tego dochodził aspekt sprzedaży w całej Europie i spory budżet reklamowy, więc spodziewaliśmy się dużej sprzedaży już od 1 dnia. Magpack pomógł mi wszystko zaplanować i dopiąć na ostatnio guzik od strony logistycznej, a cały proces realizacji zamówień przebiega bezproblemowo od samego początku. Po roku współpracy szczerze polecam fulfillment magpacka.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami

Masz pytanie odnośnie współpracy lub chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych usług? Napisz do nas lub zadzwoń, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Nasi eksperci są zawsze gotowi zapewnić kompetentne konsultacje i pomóc w znalezieniu najlepszego rozwiązania w Twojej szczególnej sytuacji. Skupiamy się na opcjach, oceniając najlepsze kombinacje cen i informując Cię na bieżąco. Pomagamy Twojej firmie utrzymać zaufanie klientów i budować silne partnerstwo biznesowe.
dane firmy

Eco Service Sp. z o.o.
ul. Atramentowa 5
55-040 Bielany Wrocławskie
Polska

VAT No. PL8992496007

Obsługa klienta
Formularz kontaktowy
Czym jest Fulfillment?

Fulfillment jest to proces zajmujący się realizacją zamówień przechowywaniem zapasów, kompletacją zamówień, pakowaniem produktów oraz wysyłką zamówień bezpośrednio do klientów.
Proces ten może być realizowany wewnętrznie przez firmę e-commerce lub zlecony zewnętrznemu dostawcy usług logistycznych (3PL - z angielskiego “Third Party Logistics”).
Realizacja zamówień w handlu elektronicznym dotyczy zarówno zamówień typu business-to-business (B2B) - gdzie duże ilości produktów są wysyłane do hurtowników jak i zamówień typu business-to-consumer (B2C), które są wysyłane bezpośrednio do domu pojedynczego klienta. Mówiąc krótko - cały proces fulfillmentu rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia przez klienta. I jest serią działań logistycznych których zadaniem jest dostarczenie towaru pod drzwi klienta.

Fulfillment - Outsourcing usług logistycznych dla sklepów internetowych

Kiedy już wiemy czym jest fulfillment kolejnym krokiem jest zrozumienie jak działa. Najpierw postawmy sobie parę pytań które każda z osób myślących o założeniu firmy prowadzonej w internecie powinna sobie zadać. Gdzie będę magazynował swój towar? Ile miejsca na to potrzebuję? Ile godzin dziennie zajmie pakowanie takich przesyłek? Co z wysyłką przed świętami? A co jeśli skończy mi się miejsce magazynowe? Którą firmę kurierską wybrać? Jak obsługiwać zwroty? Jak pakować swoje towary? Na wszystkie te pytania można odpowiedzieć po prostu - fulfillment i skupić się na swoim biznesie zamiast na organizacji działu logistycznego.
Dzięki temu zamiast poświęcając ogrom czasu na realizację zamówień, można skupić się na marketingu, obsłudze klienta i zarządzaniu produktem. Może to pomóc firmom z branży e-commerce być bardziej strategicznymi a mniej operacyjnymi przedsiębiorstwami. Nigdy nie wystarczy czasu w ciągu dnia na pakowanie i wysyłanie przesyłek do klienta, gdzie przy skorzystaniu z profesjonalnego centrum fulfillmentu, sprzedawca może być bardziej proaktywny w innych obszarach działalności. Sam proces fulfillment bardziej szczegółowo rozpiszemy poniżej na kilka prostych kroków:


  1. Odbiór - Zasadniczo, firma zajmująca się handlem elektronicznym może skorzystać z outsourcera realizującego zamówienia w ramach e-commerce, który zajmie się inwentaryzacją i wszystkimi związanymi z nią zadaniami. Firma ta będzie odpowiedzialna za inwentaryzację, badanie ów inwentarza, etykietowanie i zarządzanie systemem inwentaryzacji. Jeśli firma zdecyduje się właśnie na outsourcing, zadania te będą obsługiwane przez partnera realizującego zamówienie lub dostawcę.
    Pierwszym krokiem jest dostarczenie towaru do usługodawcy fulfillmentu, w końcu cały proces dzieje się u niego na magazynie. Wszystko tutaj zależy od ilości paczek wysyłanych przez firmę korzystających z usług fulfillmentu. Często wystarczy zwykły kurier. Plusem który można już tutaj zobaczyć jest fakt, że wysyłasz towar hurtowo do magazynu. Hurtowa jednorazowa wysyłka = mniejsze koszta.

  2. Przechowywanie zapasów - Po odebraniu przez magazyn zapasów następuje proste przechowywanie. W magazynie wielkopowierzchniowym towary są dobrze zorganizowane i poukładane, by jak najbardziej ułatwić późniejszą kompletację zamówień i wysyłkę. Pracownicy muszą się jakoś odnaleźć w chaosie tysięcy paczek i dlatego bardzo ważne jest zachowywanie wysokiego poziomu ładu na takim magazynie. Każdy unikalny produkt dostaje swój własny SKU - czyli po prostu jednostkę magazynową. Pozwoli ona później przy otrzymaniu zamówienia na towar odnaleźć tę konkretną jednostkę.
    Skorzystanie z outsourcingu magazynu pozwoli Ci skupić się na prowadzeniu własnego biznesu, gdy specjaliści zapewnią lepszy przepływ towarów od producenta do konsumenta końcowego poprzez najlepszy układ magazynu i optymalny sposób przechowywania towarów.

  3. Kompletacja zamówień - Po złożeniu zamówienia, zostaje ono przetworzone etapowo najpierw przez systemy informatyczne, a następnie pracowników. Etapy te obejmują selekcję, pobieranie produktów z miejsca ich składowania i pakowanie lub przygotowanie zamówienia do wysyłki.
    Częścią kompletacji zamówień jest też przestrzeganie instrukcji dotyczących materiałów opakowaniowych, których należy użyć - pudełek, folii bąbelkowych, torebek polietylenowych, taśmy pakunkowej, folii bąbelkowej, wypełnienia powietrznego itp. a także wszelkich niestandardowych opakowań i wkładek. Na koniec, do opakowania należy dodać etykietę i produkt jest gotowy do wysyłki. Wszystkie instrukcje muszą zostać wypełnione skrupulatnie.
    Odpowiednio zapakowana i zabezpieczona paczka, jest doskonałym środkiem przekazu reklamy. Klient coraz to częściej zwraca uwagę na sposób oraz w czym właściwie został dostarczony jego przedmiot zainteresowań co także wpływa na ocenę zamówienia.

  4. Wysyłka - Po przetworzeniu zamówienia, oraz przygotowaniu należy je wysłać. Jeśli zdecydujemy się na samodzielną wysyłkę musimy liczyć się z zorganizowaniem przejazdu do lokalnego urzędu pocztowego bądź oczekiwanie na kuriera i załadunek - często nawet codziennie. Jeśli samemu podejmujemy się tych działań to tygodniowo można poświęcić na to znaczące ilości czasu i właśnie to jest jedną z głównych rzeczy które możemy zaoszczędzić dzięki usługom fulfillmentu - czas.

  5. Przetwarzanie zwrotów - Jeśli klient zdecyduje się zwrócić swoje zamówienie, należy być przygotowanym do jego rozpatrzenia. W przypadku mniejszych sklepów powinien wystarczyć dobrze opracowany harmonogram i procedura zwrotów, natomiast jeśli sklep należy do tych większych, to w takim wypadku należy mierzyć się z stosunkowo większą ilością zwrotów. Może on wysłać je bezpośrednio z powrotem do Ciebie lub wybranego dostawcy usług Fulfillment, gdzie zostanie ono zweryfikowane.
    W zależności od jakości i stanu produktu, przyczyny zwrotu i polityki zwrotów, produkt ten może zostać przywrócony jako dostępny zapas lub usunięty z powodu wadliwego działania.
Realizacja zamówień e-commerce | Fulfillment dla sklepów internetowych

Realizacja zamówień w e-commerce wymaga solidnej strategii i takiej też powinno wymagać się od magazynu z którego usług mamy zamiar korzystać.
Przeanalizujmy kilka ważnych kwestii związanych z fulfillment, które należy rozważyć.

  • Lokalizacja - W handlu elektronicznym nadal najważniejsza w tym wszystkim jest lokalizacja. To dokąd i skąd wysyłasz swój towar to najważniejsze aspekty które powinny stanowić podstawę realizacji zamówień. Klienci chcą, aby dostawa w handlu elektronicznym była jak najszybsza i bez wysokich cen. Ponad 73% kupujących oczekuje przystępnych cenowo, stosunkowo szybkich dostaw, gdzie nawet 24% klientów decyduje się na anulowanie swojego zamówienia z powodu długiego czasu oczekiwania na produkt.
    Właśnie dlatego zarówno przystępne cenowo, jak i szybkie opcje wysyłki są ważne dla konsumentów, optymalizacja Twojej operacji realizacji w oparciu o miejsce zamieszkania klientów pomoże Ci dotrzeć do większości osób w najbardziej ekonomiczny sposób.
    Aby upewnić się, że jesteś w stanie spełnić oczekiwania klientów, spróbuj zminimalizować rozmiary stref wysyłkowych ponieważ, poza wielkością powierzchni magazynowej, miejsce z którego realizujesz zamówienia jest jednym z najważniejszych elementów spełnienia oczekiwań klientów w zakresie kosztów i szybkości realizacji dostaw. Ograniczenie rozmiaru stref wysyłkowych, lub odległości, jakie pokonują paczki, prowadzi do obniżenia kosztów wysyłki i czasu transportu co ostatecznie prowadzi do zwiększenia zadowolenia klientów. Im więcej lokalizacji posiadamy w pobliżu wspólnych miejsc wysyłki, tym częściej można wykorzystać transport naziemny, który jest znacznie tańszy niż transport lotniczy i szybszy niż wysyłka na dłuższy dystans.
  • Integracje technologiczne - Oprogramowanie, które płynnie integruje się z platformami e-commerce i targowiskami internetowymi, może pomóc w obsłudze zamówień w różnych kanałach sprzedaży bez konieczności ręcznego wprowadzania bądź powielania danych.
    To oznacza, że gdy tylko zamówienie zostanie złożone online, pracownicy odpowiedzialni za Fulfillment zamówienia mogą być szybko zawiadomieni, aby je odebrać, zapakować i wysłać bezpośrednio do klienta. Łatwiejsze odnalezienie towaru na magazynie dzięki wsparciu WMS (Magazynowy System Informatyczny), pozwala na obrać najbardziej optymalną trasę dla magazyniera, co przyczynia się do skompletowania produktów zamówionych w najkrótszym możliwym czasie. Informacje o śledzeniu przesyłki mogą być następnie wysyłane z powrotem na platformę e-commerce i udostępniane klientowi.
    Nowoczesne firmy utrzymują technologię w centrum swoich usług realizacyjnych. Oznacza to, że każdy etap procesu realizacji zamówienia jest automatycznie dokumentowany w czasie rzeczywistym dla firm e-commerce, dzięki czemu firmy współpracujące znają stan ich zapasów i każde zamówienie w centrum realizacji bez konieczności wizyt inwentaryzacyjnych.
    Firmy zajmujące się e-commerce muszą wykorzystać swoją zdolność integracji, aby połączyć działania związane z zakupem i produkcją, z działaniami związanymi ze sprzedażą i popytem na produkty, aby podejmować bardziej precyzyjne decyzje dotyczące jednocześnie i zakupów i produkcji.
  • Twój wzrost firmy - Czy twoja firma ma agresywny plan rozwoju? A może twoja firma planuje rozszerzenie działalności na różne kanały sprzedaży? Bez względu na to, jaką drogę wybierzesz, chcesz aby twój partner fulfillmentu był wystarczająco elastyczny, pozwalając Ci na rozwój. Magazyny fulfillmentu są również wyposażone tak, aby sprostać różnym wymaganiom wysyłkowym każdego z kanałów, na których będziesz sprzedawać - realizacja hurtowa, kanały e-commerce mają różne przepływy zamówień i wielkości wysyłki. Będziesz potrzebował właśnie takiego partnera, który może dostarczyć na każdym z nich.
  • Outsourcing usług Fulfillmentu - Jak wybrać dobrą firmę?

    Przekazanie realizacji Fulfillment w e-commerce stronie trzeciej ma miejsce właśnie wtedy, gdy sprzedawca spędza zbyt dużo czasu na pakowaniu pudełek i wysyłaniu zamówień, bądź zabrakło mu miejsca na przechowywanie zapasów lub potrzebuje więcej czasu na realizację projektów strategicznych, a także gdy nie jest zainteresowany zarządzaniem własną infrastrukturą dystrybucyjną.
    Kiedy zlecasz realizację zamówienia firmie outsourcingowej, firma ta zajmuje się całym procesem realizacji zamówienia za Ciebie - od otrzymania zapasów od producenta do uzupełnienia zapasów zwróconych produktów.
    Ponieważ firmy outsourcingowe współpracują z wieloma handlowcami i zazwyczaj obsługują wiele punktów realizacji fulfillment, dysponują specjalistyczną wiedzą logistyczną i potencjałem oraz są w stanie wynegocjować z przewoźnikami znaczne obniżki stawek za dostawy masowe ze względu na po prostu ilość wysyłanych przez nich przesyłek każdego dnia.
    Logistyka przychodząca i wychodząca może stanowić wyzwanie, a centrum realizacji jest złożoną maszyną z wieloma ruchomymi elementami, które muszą współpracować ze sobą jednocześnie. Od przetwarzania zamówień i zarządzania zapasami do przygotowań do szczytowych sezonów handlowych, firmy zajmujące się realizacją zamówień są ekspertami w swojej dziedzinie i widziały to wszystko.
    Pracownicy outsourcowanych usług logistycznych wykonują wszystkie zadania związane z procesem realizacji zamówień w swoich centrach realizacji:

    • Odbiór
    • Pakowanie
    • Etykietowanie
    • Przetwarzanie zwrotów
    • Kontrola jakości.


    Zalety Fulfillmentu:

    • Zapasy mogą być kupowane hurtem w celu poprawy marży zysku
    • Nie jest wymagana żadna inwestycja w powierzchnię magazynową/nieruchomość, oprogramowanie magazynowe, ani w pracowników zajmujących się kompletacją i pakowaniem zamówień
    • Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych pracowników do obsługi swoich zamówień
    • Zniżki dostaw mogą być znacznie lepsze niż w przypadku samodzielnych negocjacji.Przykładowo: Twoja firma wysyła 2,000 paczek miesięcznie, ale zewnętrzna firma realizująca Fulfillment e-commerce może obsługiwać 200,000 zamówień miesięcznie. Będą one w stanie uzyskać lepsze ceny wysyłki z dostawcami niż ty sam
    • Zostawiasz to w rękach ekspertów, którzy zadbają o wszystko, pozwalając skupić się na innych ważnych sprawach
    Fulfillment od Magpacka to usługi logistyczne dopasowane do potrzeb sklepów internetowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oferowane przez nas usługi są najwyżej jakości. Napisz do nas lub zadzwoń aby dowiedzieć się jak możemy pomóc w Twoim przypadku.

    Administratorem danych osobowych jest Eco Service Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Atramentowej 5, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce. Więcej informacji można znaleźć w klauzuli informacyjnej RODO.

    Aby skorzystać z kalkulatora wprowadź ilość wysyłek miesięcznie, średnią wagę wszystkich paczek i wybierz kraj, w którym chcesz sprawdzić stawki. Następnie podaj adres www swojego sklepu lub aukcji (np. na allegro) i kliknij “Oblicz”.  Wejdź na swoją skrzynkę pocztową i znajdź wiadomość z tytułem “Kalkulator Fulfillment“. 

    Jeżeli przesyłki są wysyłane do kilku krajów, prosimy o ponowne użycie kalkulatora, wpisując kolejną nazwę kraju.