Wsparcie logistyczne - ecommerce

Sprzedawaj w Polsce i Europie. Wejdź na
nowe rynki bez dodatkowych kosztów.

Brak minimum logistycznego. Współpracujemy zarówno z dużymi jak i nowymi firmami z sektora ecommerce.

Brak opłat ryczałtowych i abonamentowych. Płacisz tylko za realnie wykonane czynności.

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 20:00 wysyłamy tego samego dnia.

Kalkulator Fulfillment

Oblicz miesięczny koszt realizacji zamówień. W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak to działa?

norma 3jpg – 7

Przyjęcie na magazyn

Dostarczamy Twój towar na nasz magazyn z każdego miejsca na świecie. Elastyczne podejście do każdego rodzaju asortymentu.

norma 3jpg – 8

Integracja ze sklepem

Od tej pory zamówienia z Twojego e-sklepu lub marketplaces automatycznie trafiają do naszego systemu.

norma 3jpg – 9

Realizacja zamówień

Pakujemy i przygotowujemy wysyłki według Twoich wszelkich wytycznych. Wyślemy paczke w dniu zakupu do godziny 20:00 od pon do pt.

Nasze Usługi

Prowadzenie własnego magazynu i samodzielna realizacja zamówień jest kosztowna i skomplikowana. Fulfillment jest doskonałym rozwiązaniem dla sklepów internetowych i marketplaces, bez względu na to, jak długo działają już na rynku i jak wiele zamówień dziennie otrzymują.

Dostawa i transport

Dostarczymy Twój towar na nasz magazyn z każdego miejsca na świecie. Pomożemy w transporcie i przeładunkach.

Magazynowanie towaru

Posiadamy magazyn dla ecommerce we Wrocławiu. Brak opłat ryczałtowych i abonamentowych. Płacisz tylko za wykorzystaną przestrzeń.

Zwroty i reklamacje

Identyfikujemy ich przyczyny oraz sugerujemy działania zwiększające bezpieczeństwo i estetykę towaru.

Pakowanie i wysyłka

Zamówienia przygotowujemy według wcześniej ustalonych standardów. Wysyłka tego samego dnia.

Integracja systemowa

Bezobsługowa wymiana danych, dzięki integracji IT z Twoimi e-sklepami i marketplaces.

Usługi dodatkowe

Indywidualne rozwiązania dostosowane do potrzeb naszego klienta w kwestii kompletacji lub magazynowania.

Fulfillment w Polsce i Unii Europejskiej.

Podbij nowe rynki w strefie EU z Magpack Fulfillment. Obsłużymy Twoje zamówienia w ponad 13 krajach. Nasza oferta obejmuje atrakcyjne stawki z gwarancją wysokiej jakość obsługi wysyłek.

u1

Skup się na prowadzeniu biznesu

My zajmiemy się logistyką i realizacją zamówień Twojego sklepu internetowego. Dzięki współpracy z nami zyskasz więcej czasu na rozwój swojego biznesu. Już nie musisz się zastanawiać jak sprzedawać na takich platformach jak amazon, allegro czy ebay. Pomożemy Ci również w założeniu Twojego pierwszego sklepu i doradzimy w kwestii marketingu.

Dostarczymy opakowania i wypełniacze. Zaprojektujemy bezpieczny i estetyczny sposób pakowania.

Płać tylko za wykorzystaną przestrzeń

Dysponujemy magazynem dla ecommerce we Wrocławiu, o powierzchni 2500 m². Jest ogrzewany, panuje w nim niska, ściśle kontrolowana wilgotność. Posadzka magazynu jest niepyląca. Dzięki temu wszystkie przechowywane towary są bezpieczne i chronione przed uszkodzeniem.


Każdy produkt przyjmowany na magazyn jest objęty ubezpieczeniem od kradzieży i zdarzeń losowych.

Dlaczego Magpack?

Współpracujemy zarówno z dużymi jak i nowymi firmami z sektora ecommerce.

Przejrzystość kosztów

Płacisz tylko za realnie wykonane czynności- za towar który znajduje się w magazynie i jego przyjęcie- za paczki które przygotowaliśmy i wysłaliśmy – za obsługę dokumentacji

Elastyczne podejście

Przy zmiennych wielkościach sprzedaży, koszt jest zawsze proporcjonalny do wykonanej pracy. Unikasz stytuacji gdzie nie możesz się pomieścić w magazynie, lub masz dużo wolnego miejsca.

Brak minimum logistycznego

Obsługujemy mniejsze i większe sklepy na rynku Polskim i zagranicznym. Pomożemy Ci w założeniu Twojego pierwszego sklepu internetowego

Gotowe rozwiązania

Zajmiemy się logistyką i obsługą Twoich zamówień. Ty zyskasz czas na rozwój swojego biznesu na nowych rynkach.

Redukcja ryzyka

Z ewentualnymi awariami sprzętu, nieobecnościami pracowników, ograniczoną przestrzenią, jaką przeznaczyć można na magazynowanie towarów.

Gwarancja bezpieczeństwa

Każdy produkt przyjmowany na magazyn jest objęty ubezpieczeniem od kradzieży i zdarzeń losowych.

Oczędzaj na outsourcingu logistycznym

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak wiele wyzwań niesie za sobą działalność w branży e-commerce. Nawiązując współpracę z nami, zoptymalizujesz koszty magazynowania i wysyłania produktów oraz zyskasz czas na rozwój swojego biznesu na nowych rynkach.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oferowane przez nas usługi są najwyżej jakości.

FAQ

Realizujemy wysyłki paczkowe, paletowe, wielopaletowe, całopojazdowe i w doładunkach. Mamy umowy z wieloma firmami kurierskimi oraz własny Dział Spedycji. Wybieramy optymalną metodę transportu dla obsługiwanego towaru.

Integrujemy się z większością krajowych i europejskich marketplace oraz sklepów e-commerce, zawsze warto zapytać o szczegóły.

TAK, zaprojektujemy opakowanie pod kątem zawartości, gabarytów, masy oraz podatności na uszkodzenia. Dobierzemy odpowiedni rodzaj opakowania, jego zamknięcia i gramatury tektury. Mamy możliwość personalizacji i brandowania opakowań. Dobierzemy również właściwy wypełniacz.

TAK, umieścimy instrukcje, karty gwarancyjne, ulotki lub gadżety marketingowe. Możemy etykietować towar, umieszczać kody kreskowe i inne informacje. Możemy drukować je we własnym zakresie.

Tak, zawsze ubezpieczamy towar od utraty, zniszczenia i innych szkód. Ponadto magazyny i tereny przyległe wyposażone są w monitoring video, a cały obszar jest ogrodzony i chroniony.

TAK, przy każdym zwrocie dokonujemy oceny według ustalonych kryteriów. Odsyłamy protokół zwrotu z opisem oraz dokumentację fotograficzną, niezbędną w procesie podejmowania decyzji o zwrocie środków i rozpatrzeniu reklamacji.

Po integracji z naszym oprogramowaniem, informacje wymieniane są automatycznie. Pobieramy zamówienia i wysyłamy raporty o stanie realizacji zamówień do nabywców.

Towar, zależnie od specyfiki, może być przechowywany na regałach paletowych wysokiego składowania, w blokach lub na regałach półkowych, gdzie składujemy głównie kartony oraz drobnicę.

Dowiedz się więcej

Poczytaj naszego bloga i dowiedz się jak Fulfillment może usprawnić Twój biznes.

Jak sprzedawać na Amazonie?

Amazon jest w czołówce najszybciej rozwijających się platform online na świecie. Szacuje się że ponad połowa populacji woli zamawiać produkty online właśnie poprzez portal Amazon

Opinie naszych klientów

Logistyka dla sklepów internetowych i marketplaces.

+48 666 215 666

kontakt@magpack.pl

Napisz do nas. Odpiszemy tak szybo jak to możliwe.

Czym jest Fulfillment?

Fulfillment jest to proces zajmujący się realizacją zamówień przechowywaniem zapasów, kompletacją zamówień, pakowaniem produktów oraz wysyłką zamówień bezpośrednio do klientów.
Proces ten może być realizowany wewnętrznie przez firmę e-commerce lub zlecony zewnętrznemu dostawcy usług logistycznych (3PL - z angielskiego “Third Party Logistics”).
Realizacja zamówień w handlu elektronicznym dotyczy zarówno zamówień typu business-to-business (B2B) - gdzie duże ilości produktów są wysyłane do hurtowników jak i zamówień typu business-to-consumer (B2C), które są wysyłane bezpośrednio do domu pojedynczego klienta. Mówiąc krótko - cały proces fulfillmentu rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia przez klienta. I jest serią działań logistycznych których zadaniem jest dostarczenie towaru pod drzwi klienta.

Fulfillment - Outsourcing usług logistycznych dla sklepów internetowych

Kiedy już wiemy czym jest fulfillment kolejnym krokiem jest zrozumienie jak działa. Najpierw postawmy sobie parę pytań które każda z osób myślących o założeniu firmy prowadzonej w internecie powinna sobie zadać. Gdzie będę magazynował swój towar? Ile miejsca na to potrzebuję? Ile godzin dziennie zajmie pakowanie takich przesyłek? Co z wysyłką przed świętami? A co jeśli skończy mi się miejsce magazynowe? Którą firmę kurierską wybrać? Jak obsługiwać zwroty? Jak pakować swoje towary? Na wszystkie te pytania można odpowiedzieć po prostu - fulfillment i skupić się na swoim biznesie zamiast na organizacji działu logistycznego.
Dzięki temu zamiast poświęcając ogrom czasu na realizację zamówień, można skupić się na marketingu, obsłudze klienta i zarządzaniu produktem. Może to pomóc firmom z branży e-commerce być bardziej strategicznymi a mniej operacyjnymi przedsiębiorstwami. Nigdy nie wystarczy czasu w ciągu dnia na pakowanie i wysyłanie przesyłek do klienta, gdzie przy skorzystaniu z profesjonalnego centrum fulfillmentu, sprzedawca może być bardziej proaktywny w innych obszarach działalności. Sam proces fulfillment bardziej szczegółowo rozpiszemy poniżej na kilka prostych kroków:


  1. Odbiór - Zasadniczo, firma zajmująca się handlem elektronicznym może skorzystać z outsourcera realizującego zamówienia w ramach e-commerce, który zajmie się inwentaryzacją i wszystkimi związanymi z nią zadaniami. Firma ta będzie odpowiedzialna za inwentaryzację, badanie ów inwentarza, etykietowanie i zarządzanie systemem inwentaryzacji. Jeśli firma zdecyduje się właśnie na outsourcing, zadania te będą obsługiwane przez partnera realizującego zamówienie lub dostawcę.
    Pierwszym krokiem jest dostarczenie towaru do usługodawcy fulfillmentu, w końcu cały proces dzieje się u niego na magazynie. Wszystko tutaj zależy od ilości paczek wysyłanych przez firmę korzystających z usług fulfillmentu. Często wystarczy zwykły kurier. Plusem który można już tutaj zobaczyć jest fakt, że wysyłasz towar hurtowo do magazynu. Hurtowa jednorazowa wysyłka = mniejsze koszta.

  2. Przechowywanie zapasów - Po odebraniu przez magazyn zapasów następuje proste przechowywanie. W magazynie wielkopowierzchniowym towary są dobrze zorganizowane i poukładane, by jak najbardziej ułatwić późniejszą kompletację zamówień i wysyłkę. Pracownicy muszą się jakoś odnaleźć w chaosie tysięcy paczek i dlatego bardzo ważne jest zachowywanie wysokiego poziomu ładu na takim magazynie. Każdy unikalny produkt dostaje swój własny SKU - czyli po prostu jednostkę magazynową. Pozwoli ona później przy otrzymaniu zamówienia na towar odnaleźć tę konkretną jednostkę.
    Skorzystanie z outsourcingu magazynu pozwoli Ci skupić się na prowadzeniu własnego biznesu, gdy specjaliści zapewnią lepszy przepływ towarów od producenta do konsumenta końcowego poprzez najlepszy układ magazynu i optymalny sposób przechowywania towarów.

  3. Kompletacja zamówień - Po złożeniu zamówienia, zostaje ono przetworzone etapowo najpierw przez systemy informatyczne, a następnie pracowników. Etapy te obejmują selekcję, pobieranie produktów z miejsca ich składowania i pakowanie lub przygotowanie zamówienia do wysyłki.
    Częścią kompletacji zamówień jest też przestrzeganie instrukcji dotyczących materiałów opakowaniowych, których należy użyć - pudełek, folii bąbelkowych, torebek polietylenowych, taśmy pakunkowej, folii bąbelkowej, wypełnienia powietrznego itp. a także wszelkich niestandardowych opakowań i wkładek. Na koniec, do opakowania należy dodać etykietę i produkt jest gotowy do wysyłki. Wszystkie instrukcje muszą zostać wypełnione skrupulatnie.
    Odpowiednio zapakowana i zabezpieczona paczka, jest doskonałym środkiem przekazu reklamy. Klient coraz to częściej zwraca uwagę na sposób oraz w czym właściwie został dostarczony jego przedmiot zainteresowań co także wpływa na ocenę zamówienia.

  4. Wysyłka - Po przetworzeniu zamówienia, oraz przygotowaniu należy je wysłać. Jeśli zdecydujemy się na samodzielną wysyłkę musimy liczyć się z zorganizowaniem przejazdu do lokalnego urzędu pocztowego bądź oczekiwanie na kuriera i załadunek - często nawet codziennie. Jeśli samemu podejmujemy się tych działań to tygodniowo można poświęcić na to znaczące ilości czasu i właśnie to jest jedną z głównych rzeczy które możemy zaoszczędzić dzięki usługom fulfillmentu - czas.

  5. Przetwarzanie zwrotów - Jeśli klient zdecyduje się zwrócić swoje zamówienie, należy być przygotowanym do jego rozpatrzenia. W przypadku mniejszych sklepów powinien wystarczyć dobrze opracowany harmonogram i procedura zwrotów, natomiast jeśli sklep należy do tych większych, to w takim wypadku należy mierzyć się z stosunkowo większą ilością zwrotów. Może on wysłać je bezpośrednio z powrotem do Ciebie lub wybranego dostawcy usług Fulfillment, gdzie zostanie ono zweryfikowane.
    W zależności od jakości i stanu produktu, przyczyny zwrotu i polityki zwrotów, produkt ten może zostać przywrócony jako dostępny zapas lub usunięty z powodu wadliwego działania.
Realizacja zamówień e-commerce | Fulfillment dla sklepów internetowych

Realizacja zamówień w e-commerce wymaga solidnej strategii i takiej też powinno wymagać się od magazynu z którego usług mamy zamiar korzystać.
Przeanalizujmy kilka ważnych kwestii związanych z fulfillment, które należy rozważyć.

  • Lokalizacja - W handlu elektronicznym nadal najważniejsza w tym wszystkim jest lokalizacja. To dokąd i skąd wysyłasz swój towar to najważniejsze aspekty które powinny stanowić podstawę realizacji zamówień. Klienci chcą, aby dostawa w handlu elektronicznym była jak najszybsza i bez wysokich cen. Ponad 73% kupujących oczekuje przystępnych cenowo, stosunkowo szybkich dostaw, gdzie nawet 24% klientów decyduje się na anulowanie swojego zamówienia z powodu długiego czasu oczekiwania na produkt.
    Właśnie dlatego zarówno przystępne cenowo, jak i szybkie opcje wysyłki są ważne dla konsumentów, optymalizacja Twojej operacji realizacji w oparciu o miejsce zamieszkania klientów pomoże Ci dotrzeć do większości osób w najbardziej ekonomiczny sposób.
    Aby upewnić się, że jesteś w stanie spełnić oczekiwania klientów, spróbuj zminimalizować rozmiary stref wysyłkowych ponieważ, poza wielkością powierzchni magazynowej, miejsce z którego realizujesz zamówienia jest jednym z najważniejszych elementów spełnienia oczekiwań klientów w zakresie kosztów i szybkości realizacji dostaw. Ograniczenie rozmiaru stref wysyłkowych, lub odległości, jakie pokonują paczki, prowadzi do obniżenia kosztów wysyłki i czasu transportu co ostatecznie prowadzi do zwiększenia zadowolenia klientów. Im więcej lokalizacji posiadamy w pobliżu wspólnych miejsc wysyłki, tym częściej można wykorzystać transport naziemny, który jest znacznie tańszy niż transport lotniczy i szybszy niż wysyłka na dłuższy dystans.
  • Integracje technologiczne - Oprogramowanie, które płynnie integruje się z platformami e-commerce i targowiskami internetowymi, może pomóc w obsłudze zamówień w różnych kanałach sprzedaży bez konieczności ręcznego wprowadzania bądź powielania danych.
    To oznacza, że gdy tylko zamówienie zostanie złożone online, pracownicy odpowiedzialni za Fulfillment zamówienia mogą być szybko zawiadomieni, aby je odebrać, zapakować i wysłać bezpośrednio do klienta. Łatwiejsze odnalezienie towaru na magazynie dzięki wsparciu WMS (Magazynowy System Informatyczny), pozwala na obrać najbardziej optymalną trasę dla magazyniera, co przyczynia się do skompletowania produktów zamówionych w najkrótszym możliwym czasie. Informacje o śledzeniu przesyłki mogą być następnie wysyłane z powrotem na platformę e-commerce i udostępniane klientowi.
    Nowoczesne firmy utrzymują technologię w centrum swoich usług realizacyjnych. Oznacza to, że każdy etap procesu realizacji zamówienia jest automatycznie dokumentowany w czasie rzeczywistym dla firm e-commerce, dzięki czemu firmy współpracujące znają stan ich zapasów i każde zamówienie w centrum realizacji bez konieczności wizyt inwentaryzacyjnych.
    Firmy zajmujące się e-commerce muszą wykorzystać swoją zdolność integracji, aby połączyć działania związane z zakupem i produkcją, z działaniami związanymi ze sprzedażą i popytem na produkty, aby podejmować bardziej precyzyjne decyzje dotyczące jednocześnie i zakupów i produkcji.
  • Twój wzrost firmy - Czy twoja firma ma agresywny plan rozwoju? A może twoja firma planuje rozszerzenie działalności na różne kanały sprzedaży? Bez względu na to, jaką drogę wybierzesz, chcesz aby twój partner fulfillmentu był wystarczająco elastyczny, pozwalając Ci na rozwój. Magazyny fulfillmentu są również wyposażone tak, aby sprostać różnym wymaganiom wysyłkowym każdego z kanałów, na których będziesz sprzedawać - realizacja hurtowa, kanały e-commerce mają różne przepływy zamówień i wielkości wysyłki. Będziesz potrzebował właśnie takiego partnera, który może dostarczyć na każdym z nich.
  • Outsourcing usług Fulfillmentu - Jak wybrać dobrą firmę?

    Przekazanie realizacji Fulfillment w e-commerce stronie trzeciej ma miejsce właśnie wtedy, gdy sprzedawca spędza zbyt dużo czasu na pakowaniu pudełek i wysyłaniu zamówień, bądź zabrakło mu miejsca na przechowywanie zapasów lub potrzebuje więcej czasu na realizację projektów strategicznych, a także gdy nie jest zainteresowany zarządzaniem własną infrastrukturą dystrybucyjną.
    Kiedy zlecasz realizację zamówienia firmie outsourcingowej, firma ta zajmuje się całym procesem realizacji zamówienia za Ciebie - od otrzymania zapasów od producenta do uzupełnienia zapasów zwróconych produktów.
    Ponieważ firmy outsourcingowe współpracują z wieloma handlowcami i zazwyczaj obsługują wiele punktów realizacji fulfillment, dysponują specjalistyczną wiedzą logistyczną i potencjałem oraz są w stanie wynegocjować z przewoźnikami znaczne obniżki stawek za dostawy masowe ze względu na po prostu ilość wysyłanych przez nich przesyłek każdego dnia.
    Logistyka przychodząca i wychodząca może stanowić wyzwanie, a centrum realizacji jest złożoną maszyną z wieloma ruchomymi elementami, które muszą współpracować ze sobą jednocześnie. Od przetwarzania zamówień i zarządzania zapasami do przygotowań do szczytowych sezonów handlowych, firmy zajmujące się realizacją zamówień są ekspertami w swojej dziedzinie i widziały to wszystko.
    Pracownicy outsourcowanych usług logistycznych wykonują wszystkie zadania związane z procesem realizacji zamówień w swoich centrach realizacji:

    • Odbiór
    • Pakowanie
    • Etykietowanie
    • Przetwarzanie zwrotów
    • Kontrola jakości.


    Zalety Fulfillmentu:

    • Zapasy mogą być kupowane hurtem w celu poprawy marży zysku
    • Nie jest wymagana żadna inwestycja w powierzchnię magazynową/nieruchomość, oprogramowanie magazynowe, ani w pracowników zajmujących się kompletacją i pakowaniem zamówień
    • Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych pracowników do obsługi swoich zamówień
    • Zniżki dostaw mogą być znacznie lepsze niż w przypadku samodzielnych negocjacji.Przykładowo: Twoja firma wysyła 2,000 paczek miesięcznie, ale zewnętrzna firma realizująca Fulfillment e-commerce może obsługiwać 200,000 zamówień miesięcznie. Będą one w stanie uzyskać lepsze ceny wysyłki z dostawcami niż ty sam
    • Zostawiasz to w rękach ekspertów, którzy zadbają o wszystko, pozwalając skupić się na innych ważnych sprawach

    tel: +48 887 221 831 kontakt@magpack.pl

    All Rights Reserved © 2020 Eco Service Sp. z o.o. | Magpack Fulfillment